Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pánové opravdu nevím z čeho máte strach!

Neomezené, tedy totální referendum bez kvora nemůže nic zkazit.

Buď mě bude referendum zajímat a budu se chtít vyjádřit, nebo mne nebude zajímat a nechám rozhodnutí na ty, kteří se ho účastní a rozhodnou za mne. Chodit k volbám mne taky nenutíte a žádné kvorum pro volbu senátorů rovněž není!

Pokud mi budou výsledky referenda vadit, tak podpořím referendum, které výsledky původního referenda změní tak, aby výsledek referend vyhovoval i mému stanovisku.

V prvé řadě podpořím referendum na schválení nové Ústavy ČR referendem, 

protože mám už plné zuby politiků, kteří chtějí po každých volbách měnit ústavu tak, aby jim vyhovovala. Referendum o nové Ústavě ČR zaručí stabilitu, protože bez referenda ji politici nebudou moci měnit!:-P

0 0
možnosti

J45a63n 43H77a75n64á97k

3. 2. 2014 18:33

Koukám, že dnes jsme si u pomyslné redakce blogů podali dveře :) A s poměrně rozdílným názorem na zákon o státní službě, ale to neřešme.

Jak už jsem uvedl minule, Vaší osobě jako politikovi věřím, byť v tom hraje velkou roli nějaký 6 smysl, který je né vždy správný. Nicméně, Úsvit si zaslouží stejnou politickou šanci jako ANO a hlavně jako ODS, ČSSD atd. Nutno dodat, že poslední vyjádření Samkové šokovalo i mě, byť tuhle ženskou nesnáším pro její negativní karmu či čím to na mě působí. Hodně to úsvitu uškodilo.

Na druhou stranu jsem rád, že nejste extrémní zastánce totálního referenda. Plně souhlasím s odvolatelností politiků. Nicméně vše musí být opravdu řádně vydiskutováno a zpracováno, protože zneužití mas je poměrně snadné, zejména v době, kdy je každé větší médium v politických rukách.

To, že jste byl kandidátem za Úsvit mě překvapilo, většině kandidátům jsme poslali naší výzvu Bonzáka Korupce. Podepsal byste nám kodex? (viz http://www.bonzakkorupce.cz) :)

Jinak článek je slušný a jasný a celá série poměrně zajímavá, díky za předložené zkušenosti.

1 0
možnosti
Foto

Sladili jsme blogy zajímavě :-)

Díky za reakci, výzvu bonzáka korupce jsem nedostal, pouze jsem se aktivně zapojil do rekonstrukce státu. Na web mrknu a můžeme o tom v klidu podiskutovat. Jsem rád, že série pro Vás byla zajímavá, ještě bude mít jeden díl během tohoto týdne R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1210x
naštvaný, nevrlý, znechucený děním v ČR a Evropě.

Seznam rubrik