Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M88i33l15a17n 61N87o92v26ý

11. 3. 2014 18:52

Zdravím Michale, asi to nebude úplně k věci a k článku, ale ono rčení: "Milý státe, jsi plnoletý, starej se sám" jsem slyšel před 22 lety od mého táty a tato věta nás navždy dala od sebe. Zatím cestu nenacházíme, ale je to pro mne obrovská zkušenost, kdy si dávám skutečný pozor, abych takhle neodstřelil nikoho z mé blízkosti, protože se všichni potřebujeme a ještě potřebovat budemeV

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Milane. Myslím, že to k věci je. Tuto větu také nemám rád, i když mi nebyla nikdy přímo adresována. Přesto jsem ji použil. Stát je pro mne nyní potomek, který velmi zklamal a nevyužil ani jednu šanci, kterou dostal. Proto jsem se k němu takto vyjádřil...stejně jako rodič, který by doufal, že to k něčemu pomůže. Je otázkou, jestli se tato věta použila ve správný čas...To už však musí posoudit jiní.

0 0
možnosti

Rv

Na stát nikdy nespoléhej! I když žít jako emigrant také není žádné žůžo!

0 0
možnosti
Foto

Kdyby se ale trápil, navrhuji eutanázii. R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1210x
naštvaný, nevrlý, znechucený děním v ČR a Evropě.

Seznam rubrik