Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a57n 84H40u25r77k65a 7970546236457

přál bych vám číst rozhodnutí policie k trestním oznámením klientů ...takové bláboly neměli ani Kocourkovští...většinou vyplývající z nepochopení textu a neochoty pracovat...snad jeden z posledních...není vlastně zjištěno čeho se vlastně měl kdo a kdy a kde dopustit lze se tedy oprávněně domnívat, že k trestnému činu nemohlo dojít...trestní oznámení bylo podáno na osoby vystupující jako exekuční vykonavatelé bez toho aby se ztotožnili prokázali oprávnění...volána byla 158 která dorazila po opětovném dotazu hodinu po odchodu lupičů z bytu...kriminálníci mají tedy od policie zelenou s pomocí a ochranou jak se na vozidlech píše...jestli už od smíchu nemůžete přidám i vlastní zážitek ...6 let jsem řešil ukradené auto na x obvodech neboť policie nebyla schopna se domluvit na příslušnosti...u jiného vozidla jsem musel zaplatit pokutu za auto které bylo již 4 roky zrušeno jenže jaksi omylem duplicitně vydali SPZ (bylo zajímavé číslo)

0/0
13.6.2014 19:30
Foto

M88a34r60i12e 50T62o60m68š30í20č67k98o50v67á 4927395176156

Kdyby nebylo výsluh, bylo by možné policisty dobře ohodnotit, protože všechny ty peníze které s většinou z nich po dvaceti letech odejdou musí v rozpočtu zákonitě chybět, nehledě na fakt, že policista který konečně získá určitou kvalifikaci a zkušennost ke konci již jen očekává dobu možnosti odchodu. Než se podaří vychovat další schopné, situace se opakuje. Dokud tomu tak bude nikdy si policie nemůže vybudovat spolehlivou základnu.

Pořád se u nás nakukuje jak se věci řeší na západě, proč si tady nebereme příklad.

 V Rakousku policisté nejsou přijímáni na základě složení maturitní zkoušky, ale testů schopnosti a odolnosti. Později jsou zařazeni do kurzů v kterých si zvyšují svoji kvalifikaci. Nemají žádné výsluhy, ani dřívější odchod do důchodu. S vlastní zkušennosti, protože jsem s nimi více jako deset let spolupracovala, mohu potvrdit, že jejich profesionální přístup jim získává respekt a autoritu.

Je jasné, že jejich plat není určitě zanedbatelný a tedy se každý snaží si své místo kvalitní prací udržet až do důchodu.

Proč tedy chodit daleko, když tady vidíme jasný příklad toho, že to funguje a dobře.R^

0/0
11.6.2014 15:36

S75t38a74n67i20s98l79a40v 64H13a96v38r48a92n 9290755278887

A v Rakousku nemají výsluhy???

0/0
11.6.2014 16:10
Foto

M32a64r23i73e 23T38o33m54š88í85č88k56o83v36á 4897495616686

Ne.:-)

0/0
12.6.2014 7:54

Z59d58e92n91a 51K82o29č14í 6275238391596

U nás si policisté pletou výsluhy s nárokem na odchod na standardní starobní penzí, vypočtenou podle příjmu.  

Tak jak je to u nás,  je pomalu světová rarita. !!

+1/0
12.6.2014 10:55

S56t48a26n21i28s82l95a62v 63H61a39v85r53a90n 9540745558227

Copak ty o tom víš? Děláš u nich na mzdovce?

0/0
26.6.2014 8:47

P12e57t53r 66B17r67o39d38s71k70ý 5906923345169

..... bych si v krátkosti dovolil reagovat,- v Rakousku výsluhy policisté MAJÍ, tak jako v jiných zemích Evropy (mimochodem v ČR uzákoněno jako jeden z požadvaků EU) Jejich model neznám, však Německý mohu okomentovat - důchodový věk policisty je cca 65 let (kdo to vydrží na ulici?), po odchodu do důchodu přináleží policistovi "výsluha" - chcete-li důchod - 80% z původního platu. Pokud se policista rozhodne odejít do výslužby dříve, než dosáhl důchodového věku, procenta jsou krácena. Roky služby s nárokem na výsluhu jsou pevně dané. Všechno bylo dávno vymyšleno -modely v různých zemích Evropy jsou v praxi odzkoušené a funkční ....proč je nekopírujeme, toť otázka pro zákonodárce.

0/0
11.6.2014 18:00

L41u58b35o41š 18K67r24i71m65l 4647164940965

Pane Brodský, pletete si výsluhu a důchod!!!!

0/0
12.6.2014 9:10

Z63d16e97n90a 74K38o71č10í 6375128131806

Jestli si to náhodou nepletete vy - protože moje informace stejné, jako pana Brodského. Výsluhy tak jak jsou u nás patří k velice ojedinělým praxím v civilizovaném světě.!!

0/0
12.6.2014 10:58

D19a53v87i54d 33G90e72s67c15h79v21a42n28d43t46n54e86r 9849873128104

Vážená, u nás jsou policisté přijímáni na základě složení maturitní zkoušky?

0/0
12.6.2014 8:27
Foto

M71a42r74i65e 72T98o27m94š43í41č31k33o38v37á 4577705836216

Podmínka pro přijetí k policii u nás je maturita. Dříve byly možnosti si ji dodělat až po přijetí, ale dnes už přijímají jen středoškoláky.

0/0
12.6.2014 10:07

Z41d24e32n38a 58K35o85č58í 6565938341546

To bylo nakoupeno maturitních zkoušek - a často přímo státem ;-D!!

0/0
12.6.2014 10:59
Foto

J49a26r24o78m18í80r 55H78l66u28b72e50k 2196450794201

Šerif má být sympaťák, znát své lidi a vědět kdo je kdo. Na druhou stranu tvrdý a odhodlaný, aby z něj šel strach. Jen tak lze dosáhnout vyváženého a pozitivního názoru. Jen tak se dá vytvořit autorita. Zrovna včera jsem je viděl, stáli v boční ulici, ve stínu a dalekohledem kontrolovali, kdo má zapnutý pás. Přičemž ten jedinec, vůbec nebyl nebezpečný, dával blinkry, dával přednost, byl ohleduplný. Jel jsem za ním, tak to vím.Ti, kteří ohleduplní nejsou, zpravidla vyváznou. Hlavně že mají pás, jak se chovají je lhostejné. To je naše policie.

0/0
11.6.2014 11:52

P94e14t19r 95A25g11u76l69á85r 4497138260404

Mimochodem, dobré jméno policii udělali v posledních letech zejména pánové Opava a Koňařík s Brázdilem a Kutkem. Kdyby jste si nemohl vzpomenout - "Berdychův" gang. Ti také pomáhali a chránili, především sami sebe.

+1/0
11.6.2014 11:38

Z85d50e70n11a 19K85o80č17í 6245588481886

Kvalitní práce zdaleka není jen penězích. Dokonce si dovolím říct, že spousta lidí s mnohem mizernějším platem, než má běžný policista, pracuje výrazně lépe.

Až poškození budou vidět, že policisté skutečně aktivně pracují a nechodí pouze do zaměstnání, kde berou kromě platu ještě další prebendy - výsluhy, dodatkové zdravotní dovolené, bezplatné pobyty rekreačních zařízeních a lázních .... a nebudou se paktovat s podsvětím, tak pak bude naděje na lepší pohled veřejnosti na policii.

+2/0
11.6.2014 11:19

P38e41t73r 95A58g87u48l88á16r 4477608890254

Autor zapoměl zmínit jednu důležitou drobnost, která je možná sama o sobě důvodem vzniku rozhořčeného příspěvku - výsluhy. To o čem se teď psalo, že se bude omezovat a to, co je jedním z důvodů proč mnoho uchazečů uvažuje o práci u policie.

+1/0
11.6.2014 11:00

P58e33t24r 47A18g32u41l51á61r 4367418320784

Výmluvy, výmluvy, výmluvy. Za prvé - řešíte práci policie jen na nejnižší úrovni, výš asi nedohlédnete. Za druhé - hážete všechny do jednoho pytle. Nejsou všichni, s kým přijde policie do styku neurvalí. Stejně jako nejsou všichni policisté moulové. Za třetí - není řešením hledat další a další zdroje, když žádné nejsou. Kdyby jste Vy policisté lépe pracovali a hnali k zodpovědnosti podvodníky, kteří činí společnosti milionové a miliardové ztráty - a nemusíme chodit daleko, stačí se podívat na nákupy vybavení v rámci MV a jeho složek - společnost vášim složkám ráda za dobrou práci přidá. Ale pokud nejsou výsledky, nemůžete chtít více peněz. Proč si má společnost půjčovat na vaše živobytí u zahraničních bank? Zadlužte se sami. Nebo se něco naučte a nejděte si jinou práci.

+1/−1
11.6.2014 10:58

A18l36e93n39a 86O89u60z57k35á 1723442951886

všude je něco. Ne každý řidič je blbeček, když se ocitnete v koloně "drahých aut" a máte zaplatit pokutu za "vysokou rychlost", policista Vám řekne, že on tam není od toho, aby Vám podával důkazy a vy víte, že jste nepřekročil... ono je to těžké.... Úctu k policii lze mít, ale mělo by to být v rovnováze.... Nedávno jsem sledovala, jak policisté s houkačkou "dobrzdili" cyklistu a počal případ: ruce na zbraních, velké ego a tepali ho za to, že projel jednosměrkou v protisměru. No príma, říkám si, pořádek musí být, ale že měl kolo orubané jen na rám, kolo, řetěz a šlapky - to jim nevadilo.... tak ho dojeli, až mi ho bylo líto... je tohle nápomocné? Všude jsou féroví i zmetci.. všude...

+1/0
11.6.2014 10:22

M89i25l76o50š 79B12é19m 6204929372563

Když mám zaplatit pokutu a vím, že jsem nepřekročil, tak pokutu odmítnu. Ano, ta možnost tu je. Ne, nečekejte, že vám o ní policajt poví. 

Pokud platím pokutu na místě, v tzv. zkráceném blokovém řízení, tak se vlastně přiznávám a s navrhovanou sankcí bezevšeho souhlasím. Je tedy logické, že policajt v takovém případě nemusí ukazovat důkazy. Pokud pochybuji o tom, že jsem přestupek spáchal, nastupuje pak nezkrácené řízení před správní orgánem, kde mi musí jednak všechny důkazy ukázat a jednak mohu vlastní důkazy navrhovat i já.

0/0
11.6.2014 10:44

J91i76ř49í 26K57o85d79ý46d64e36k 7180400626223

Jako vtip dobrý;-D Tohle snad nemůže nikdo myslet vážně...

+5/−2
11.6.2014 8:42

Z17d73e98n63a 10K96o51č12í 6215438501366

Nesouhlasím, i jako vtip je to intelektuálně slabé - asi stejně jako autor. :-/

0/0
11.6.2014 11:04

L84u85c60i29e 68G96r43e65g82o94r23o20v41á 4774853646

Za mě souhlas a karma. Myslím, že v ČR není moc tak nevděčných povolání, jako je policista. Ale bojím se, že to v této zemi alibistů nemá řešení. Všichni by chtěli být chráněni akčními policisty s pravomocemi, které ale mají skončit u jakéhokoli jejich jednání. Druhé ať policije rychle a akčně chytá a zavírá, ale mě ať si nevšímá nebo je to buzerace a policejní zvůle.

Já moc nerozumím komentářům ostatních, sama jsem potkala spoustu řadových policistů - na silnicích, v zaměstnání i jinde a nikdy se mi nestalo, že bych zažila jakoukoli buzeraci, neschopnost nebo nebo překračování pravomocí.

Jistě se to může stávat, jsou to lidé jako v jakékoli jiné profesi (buzerovat může klidně i lékař, úředník apod.), rozdíl ale bude v tom, že já nejsem apriori předpojatá "nenávistí co jsem na světě", minulým režimem apod.

+4/−1
11.6.2014 8:31

R58a34d63e16k 46H87o67d93a45ň 9216387361583

Nejsem "předpojatý nenávistí", ale očekávám od policistů postup dle zákona. Nutno podotknout že ve většině případů marně. Naprosto běžně požadují podání vysvětlení bez poučení, a dostat z policistů potvrzení o provedeném úkonu poměrně často odmítnuto. Přitom obojí policistům předepisuje zákon. Fakt že v roce 2014 policisté žádají "předložení občanského průkazu" už snad ani komentář nepotřebuje.

Základní problém je v tom, že slušný občan svá práva obvykle nezná protože necítí potřebu přečíst si občanský zákoník. V okamžiku kdy si dovolíte tyto věci znát, pro policistu se stáváte již "problémovým" protože si dovolujete nejednat jako ovce vedená na porážku.

+5/−1
11.6.2014 8:49

J49a73n 37H81a17v59l93i60n13a 9174486439293

a jen takova jakoby nepodstatna drobnost.....ustrojova kazen.....bezne bez pokryvky hlavy, baret nebo cepice pohozena v aute.....uz tohle dost ukazuje o policii....to, ze nejsou schopni na pozadani rict, co konkretne dle zakona ci vyhlasky porusujete, to je klasika......sami zjevne nemaji uctu k tomuto povolani, tak proc ji ma mit obcan, ktery si je plati?

+1/−1
11.6.2014 8:57

R55a34d77e85k 53H68o29d65a47ň 9626187861293

To že v těchto troopech nemají čepici bych jim vážně odpustil. Ale fakt, že mi během kontroly několikrát sdělí, že "zákon mi přikazuje nosit u sebe OP a mohli by mi za to dát pokutu" (ale nedají, protože jsou hodní kluci!), to vážně ne. To je prostě sprosté lhaní. A věřím, že určitě někomu dokázali vysvětlit, že nemít u sebe OP je vážný přestupek a on, věřící že policista by nelhal blokově na místě zaplatil "aby to měl levně".

+1/0
11.6.2014 9:12

L48u96k92a34s 33S85u14c39h33a54n49e82k 5586707353690

Těžko říct, zákon (viz níže) hovoří o tom, že občan musí průkaz mít ... a když ho nemá, hrozí za to postih. Dohledal jsem to za pár minut, nicméně není v tom jasně specifikováno, zda tím "mít" se myslí "mít vydaný" nebo "mít u sebe"

Předpis č. 328/1999 Sb., Zákon o občanských průkazech

§ 2 odstavec 3:

(3) Občanský průkaz je povinen mít občan, který dosáhl věku 15 let a má trvalý pobyt na území České republiky. Občanský průkaz může mít i občan, jehož svéprávnost byla omezena.

SPRÁVNÍ DELIKTY § 16a Přestupky

(1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že a) poruší povinnost mít občanský průkaz podle § 2 odst. 3, (3) Za přestupek podle odstavce 1 písm. a) a n) lze uložit pokutu do 15000 Kč, za přestupek podle odstavce 1 písm. b) až m) lze uložit pokutu do 10000 Kč a za přestupek podle odstavce 1 písm. o) a p) lze uložit pokutu do 100000 Kč.

0/0
11.6.2014 9:52

R96a31d56e66k 12H68o22d69a67ň 9356847661383

Specifikováno je to naprosto jasně: musíte ho mít. Povinnost nosit ho u sebe vám to nestanovuje (tu jste měl do 1.7.2000)

+1/0
11.6.2014 10:17
Foto

J83a35r74o73m29í40r 55H63l19u81b25e57k 2246250104321

Máte pravdu, oni za to v podstatě nemohou, vrchnost je k něčemu tlači, do něčeho nutí, zákony stojí za ho.... Jsou mezi dvěma mlýnskými kameny, šéfové a lidé. Osobně jich několik znám, jsou to v podstatě dobří kluci, ale nesmíte je potkat na silnici a hlavně nesmíte po nich nic chtít. Takže?

0/0
11.6.2014 12:01

J45a70n 20H58a40v76l64i86n40a 9614456389803

tak problem bude o patro vyse a to na prokurature (chovaji se jak za komara) a na soudech.....no a tim padem i v Parlamentu......jak muzou mit respekt, kdyz na dotaz, co jsem porusil, neumi odpovedet a zacnou neco blabolit.....okamzite vyhodit, oni maji znat zakonik a vyhlasky nazpamet

Na Technetu jsou clanku o cetnictvu, zkuste si pocist, je tam dost velky rozdil ve vnimani jak samotnych cetniku, tak obyvatelstva

+3/0
11.6.2014 8:19

Z64d65e60n28ě72k 93J70a23n17s84a 9508944239430

Nedá mi to -- takže musím panu ubohému policistovi Michalu Kernovi napsatRv

Za celý svůj - už pomněrně dlouhý život (ať vzpomínám,jak vzpomínám) - jsem

se za VŠECH režimů nesetkal s JEDINÝM POLICISTOU,který by mě JAKKOLIV

POMOHL a CHRÁNIL.Každý můj kontakt s těmito lidmi se odehrával v rovině

nesmyslných příkazů,buzerace,nevyřešených případů mých vykradených vozidel

a dotací policejnímu sboru ve formě pokut za dopravní ,,přestupky". Podotýkám,že jsem dosud netrestán a myslím,že i veskrze slušný.;-D Takže ubohý pane policisto Michale Kerne - jakou jste si vybudovali pověst,takovou ji máte.Hlavně nebrečte,že chcete VĚTŠÍ pravomoci.To byste asi v tomhle státě zůstali sami!:-P

+10/−1
11.6.2014 8:03

Z21d73e51n54a 53K95o68č44í 6885248551796

Bohužel vám musím dát zapravdu.

Policajti žijí v jiné sféře a myslí si, že každý člověk bere  50 a víc tisíc a oni by si tento plat také zasloužili.

Zrovna nedávno jsem policajtům dávala 3 jména s adresou i telefonním číslem, kde 2 osoby z nich se podílely na trestném činu. Při zpětném dotazu, zda došlo už k vyslechnutí ....... jsem se dozvěděla, že ani po měsíci k výslechu nedošlo, protože vyšetřující byl 14 dní na dovolené a specialisté mu doporučili se tím už ani nezabývat, protože pokud vše zapřou, tak nebudou stejně důkazy ......;-(

+1/0
11.6.2014 11:12
Foto

M53a58r19t85i88n 77H20e34j38h27a59l 1967959522163

Zajimave - asi jste si o to rikal. Za cely muj zivot jsem se nesetkal s policistou, ktery by se ke me choval nekorektne, ktery by nepomahal a nechranil. Dle meho patrite do te skupiny kriklounu, kterych se to preci netyka, pro ktere zakony neplati - prave kvuli takovym lidem, jako vy je v teto zemi takovy bordel, ale to takovym jako vy vubec nedochazi...

+2/0
11.6.2014 14:55

L60u32b62o35š 17K44r63i31m75l 4657204890835

Nevím, kdo si o co říkal, ale za sebe mohu říct, že nemohu mít úctu k policistům, kteří soustavně porušují dopravní předpisy, kteří ignorují jejich porušování - pro příklad každodení jízada bagru po D8 a kteří se mne pokoušejí přemluvit, abych nepodával trestní oznámení, protože se s tím stejně nic nedá dělat.

+1/0
12.6.2014 9:45
Foto

J83a94r30o70m14í26r 24H27l64u96b97e60k 2276130184811

Člověče, proč jste raději nevystudoval veterinu nebo strojařinu, jako já, mohl jste mít klidné místo, co byste vyprodukoval a vymohl prachy, to by bylo Vaše. Nemusil byste buzerovat obyčejné lidi, dokonce byste se nemusil ani rozčilovat. Sem tam by Vás  jakýsi policajt zbuzeroval, napařil Vám pokutu, za nic, ale byl byste v pohodě. Jen byste musil číst články podivných policajtů, kteří se cítí nadřazení, místo služebníky, kterými by měli být. Snad v příštím životě.

+8/−6
10.6.2014 23:17
Foto

J56a90r57o57m53í62r 82H65l60u30b71e18k 2936870204331

Policajty nenávidím od doby co jsem na světě. Nikdy jsem nic nespáchal, nikdy nebyl obviněn, nikdy nebyl odsouzen. Proč asi? Nejsou to služebníci poctivých lidí, jsou to služebníci lotrů. Vládou počínaje, hlavně musíte hodně vybrat, abychom se měli dobře, a skutečnými zločinci konče. Pokračování níž.

+2/−3
10.6.2014 22:57
Foto

J66a29r50o53m31í38r 35H90l36u90b42e67k 2646360554271

Policie Pomo pije. Kdo z Vás zná tuto detektivku od Švédských autorů? Kolberg a jiní, ani já si to již přesně nepamatuji. Tam se řešily skutečné zločiny a ne jen jako, že někdo mohl, jako, něco spáchat. Po 89 nám říkali: Co není zakázáno, to je povoleno a tak to mělo zůstat až dodnes, jenže nezůstalo, povoleno není vůbec nic. Zakázaná má být vražda, zakázaná má být loupež, zakázaný má být vstup na cizí pozemek a všichni postižení mají mít přirozené právo, bránit se všemi prostředky. Jenže socialismus, zločinci jsou preferovaní, mají fešácké kriminály a hlavně nároková, lidská práva. Běžným občanům jsou jejich práva odnímána, pokud se zločinci postaví tváří v tvář a nedej bože mu učiní drobnou újmu na zdraví, stává se zločinec z  něho. Takže agresor si vydechne a oběť jde sedět. To chceme? Policajti mají vyšetřovat a obviňovat, nikoliv buzerovat, prokurátoři obžalovávat a soudci soudit a hlavně rychle. Ne za rok, za dva, deset, ale zítra.nebo dokonce dnes.

+8/0
10.6.2014 22:41

J60i22r92i 19C29e42e 5365401422468

Policie bude mít respekt tehdy, pokud se bude chovat na základě a v mezích zákonů. Není jich tolik, aby si je člověk s průměrnou inteligencí nedokázal zapamatovat.

Pokud policajt nezná předpisy, vymýšlí si je, lže, tak mít respekt nikdy nebude.

Vždycky když někdo začne brečet, jak má PČR malý pravomoci, měl by si uvědomit, že její příslušníci neumí vymáhat ani ty zákony, kde jejich pravomoci nijak omezeny nejsou.

Všechno je to o lenosti, hlouposti a ignoranci.

Pokud mi policajt na služebně radši půl hodiny vysvětluje, že nemám podávat trestní oznámení, protože to stejně odloží, tak je něco sakra špatně.

A pokud chce autor u trestního, nebo přestupkového řízení držet hubu a krok, je to jeho volba. Právo na obhajobu je vtěleno přímo v ústavě.

+13/0
10.6.2014 22:25
Foto

V15á52c95l51a19v 69K19a87r37e59š 5826675370341

Respekt nemá nic společného s pravomocemi nebo penězi ... za poslední roky mě osobní zkušenost vzala poslední zbytek respektu k policii.

Přepadení s krádeží kabelky v 15:30 na sídlišti v Praze cca 200 m od policejní stanice - paní jsme pomohli, zloděje chytili a kabelku vrátili - policie dorazila za 45 minut.

Sběrači "kovů" na mé zahradě - vyfotil, vč. auta a registrace - odloženo.

Nehoda - pachatel ujel, doloženo video (vč. registrační značky) - odloženo.

Respekt ???

... a PROČ ?

+13/0
10.6.2014 21:39

P61e32t65r 26B70r49o97d94s92k26ý 5896433755269

..... dle profilu je autor obchodník (viz. reakce p. Brožka), byť disponuje kvalitními informacemi o PČR. Některé závěry bych si však dovolil upřesnit, či uvést na pravou míru. Resort vnitra je od poloviny 90. let jedním velkým politickým experimentem, na nemž se podepsali (více či méně) všichni ministři, včetně policejních prezidentů a tzv. "managerů". Neustálé reorganizace, systemizace, optimalizace a neexistující personální politika dokázala v průběhu několika málo let sbor demoralizovat a rozložit zevnitř. Systém je nastaven tak, že řadoví policisté úpí pod masivní administrativou, alibisticky plní úkoly jim dané (viz. statistika objasněnosti, pokuty, atd.) a vlastní iniciativa, nápaditost, kreativita byly zašlapány do země.   

.....špatná legislativa a podfinancování PČR ? Zákony, které má PČR k dispozici nejsou vždy zcela ideální, ale tvrdím, že zatím dostačující,- jiná věc je důkazní nouze a samotná vymahatelnost práva. Podfinancovaná PČR bezesporu je a mimochodem vždy byla, tak jako resorty školství, zdravotnictví atd. atd. Pokud na to nestačí rozpočet, pak s tím nikdo nic nezrobí,  ....avšak seknout přímý výkon (to je ta ulice, dopravka, kriminálka atd.) o 10 % na platu a přiložit práci v rizikových regionech bez kapacit, prostředků a zdrojů, tak to je na špagát. V novodobé historii sboru nikdo policistům nesnížil platy, tento majstrštyk se podařil pouze p. Johnovy, který byl pro naprostou neschopnost po pár měsících odvolán. Jak tyto kroky přijímají řadoví policisté ve své úvaze pak popisuje autor sám.

+4/0
10.6.2014 19:53
Foto

E23v47a 86H23r23a88d91e29c48k39á 8493334965553

Karma. Vystihl jste to přesně. A k té akceschopnosti - u nás na malém městě je v noci na služebně 1 příslušník, ten by se chudák musel rozkrájet,aby stihl vše o čem tady diskutující píší.:-/

+5/−11
10.6.2014 19:53

S48t27a66n76i54s64l83a66v 20B70r23o71ž95e16k 2560120357286

Hmm, to by také ovšem chtělo, aby policisté byli akceschopní, ne aby ke rvačce přišli až sklidit raněné, k nehodě dojeli dostatečně rychle, a ne až se zablokuje silnice na kilometry daleko, a pokud už sbírají za dopravní přestupky, aby šlo o johrožující jednání, ne o překročení rychlosti u značky obce mimo zastavěné území.

Co mi jako nadšený policista řeknete o tzv. čárkovacím systému?

Dále -- kdybych měl být součástí takové organizace, kde si viníky vyrábíte sami: http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/51136/proc-neoznaceni-policiste-v-civilu-bili-v-budejovicich-lidi.html , tak bych šel raději prodávat buřty na nádraží a do práce chodil kanálem.

Jste jako tmavočeší ... "chybí legislatíva" = "jsme neschopní, tak nám dejte ještě větší pravomoci a další peníze".

Pokud bych měl rozhodovat, tak jste o chlebu a vodě, dokud se nestanete složkou systému, ke které bude mít většina občanů respekt pro vaši práci a ne podle nějakého předpisu. Do té doby všem vřele doporučuji, že s policajty se nemluví (http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013010601 a mnoho dalších).

+4/−6
10.6.2014 18:57

P36e42t70r 24T22r95n53o24v45e69c 3124267863301

nenávist z vás kape, proč ? Zaměňujete příčinu a následek. Je tam spousta šmejdů, ale to jsou ti rádoby manažeři, kteří mají jedinou starost, totiž udržet si flek. V civilu by se většina z nich neuživila-to by museli umět něco víc, než jenom šikanovat podřízené a protěžovat servilní blbce. Většina těch řadových je z toho v pasti: pravomoci minimální, zastání žádné, obecná úroveň morálky na nule. Pak si zjednávejte respekt. Pokud to umíte, jste opravdu borec.

+5/−2
10.6.2014 20:30

S26t10a49n54i97s33l66a31v 61H39a79v75r52a98n 9260945238907

R^

0/0
11.6.2014 16:10

A37n24t14o70n23í76n 13T53r79č10á49l48e95k 6179534366507

Lezeme amíkům do....,což takhle uplatnit jejich zákony? Např. při silniční kontrole se jedná s řidičem jako se zločincem. U nás se musí každá rána pendrekem protokolovat, policista někoho zastřelí v sebeobraně a jej na něj pohlíženo jako na vraha. Pak se nedivme, že jsou k smíchu....

+10/−6
10.6.2014 18:40

P79e15t17r 57V37y94t68i21s19k83a 4422299111256

A to o te Americe vam napovidal kdo?Ja jsem se tam s nicim takovzm nesetkal ya 8 let.Zlati americti policajti.

+2/−1
10.6.2014 21:10

V28á74c88l35a58v 16K21r39á36l 4763935782854

Nikde na svete jsem nezazil jednani na tak vysoke urovni, jake maji vsechny slozky policie v USA. Pocinaje Sherifem, pres statni policii az po state troopers, vsichni se chovaji naprosto profesionalne s maximalni moznou mirou slusnosti. Existuji pochopitelne vyjimky, kdy policista prekroci meze a pravomoce ale to jsou ve srovnani s ostatnimi opravdove vyjimky.

0/0
10.6.2014 22:25
Foto

M30a21r89t82i68n 98H71e74j24h17a83l 1787869192113

Ja nevim, ale ke me se tak chovali a chovaji i u nas...

0/0
11.6.2014 15:00

R11a67d28e21k 59H98o34d29a31ň 9286287761443

To že jste to viděl v Drsném Harrym neznamená, že to tak skutečně vypadá. V první řadě, policisté v USA jsou slušní. V řadě druhé, oni se skutečně snaží pomoc a není to jen motto. V řadě třetí, opravdu se nestane, aby někdo policistu vymáchal v blbé otázce zda policista požaduje podání vysvětlení, tzn. v naprosto základní věci. V řadě čtvrté, policista v USA by si nedovolil překročit pravomoci, něco co je v ČR naprosto běžné. A hlavně, váš argument o protokolování je naprosto k smíchu: není to tak dávno kdy se strhla v USA honička při které se střílelo na řidiče protože (prý) na policisty vystřelil. Jenže se ukázalo že dotyčný vůbec neměl zbraň. Tvrdíte že u nás se musí protokolovat každá rána pendrekem? V USA se spočítá kolik bylo vystřeleno výstřelů, a vyšetřování probíhá dokud se nenajde KAŽDÝ projektil. Mimochodem tuším že po tomto incidentu bylo suspendováno kolem 50ti policistů.

+2/−1
11.6.2014 0:20

L67u75b80o80m43í25r 82P90ř96e93c58e60c11h52t52ě59l 9817502795291

Nehlede na to, ze v US neexistuje nic jako ceska buzeracni silnicni kontrola. U nas se zachazi s kazdym ridicem jako se zlocincem

+2/0
11.6.2014 8:11

R12a37d34e18k 74H67o35d31a86ň 9706617491803

http://www.myfoxny.com/story/23695543/cleveland-police-suspend-63-officers-over-deadly-chase

0/0
11.6.2014 8:14



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.