Diskuse

Podáš prst a … je to málo a špatně!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To, že tam někteří muslimové protestují, není nic divného. On jim ten zákon na jedné straně jakoby šel na ruku, ale na druhé pěkně přistřihl křidélka. Ono to podobně platilo i za R - U. Islám byl tolerován, byl-li provozován doma a nebylo-li to provázeno nějakými nepřístojnostmi.

Rakousko je zatím jediná země, kde vědí, jak na to.

1 0
možnosti

Pane kolego, také nejsem pro žádné vyjímky. Tak nějak se mi nechce věřit, že by jste byl smutný, že muslimové u nás nedostanou větší práva:) Alespoň já bych pro muslimské školy nebyl. Ale pokud vím, muslimové u nás o nic nežádali? Pokud jde o knihy z kterých jejich učení vychází, musel by jste zakázat skoro všechny církve u nás, Bible není o nic lepší než Korán a Tóra je skoro totožná s prvními knihami v Bibli.

0 3
možnosti
Foto

Tak co se týká stavu zde, jak jsem napsal mám jasno. Nedodrželi zákon a tím to hasne. Chápu, že je i mnoho okolností jiného směru, kde by bylo dobré se rozepsat. Nechtěl jsem však z toho dělat román :) Avšak, díky za reakci :)

0 0
možnosti

Dobré upozornění na stav v Rakousku, ale když chcete v té souvislosti  napsat něco o stavu v ČR, bylo by dobré si toho zjistit více; např. financování. Titulek však sedí!R^

0 0
možnosti