Michal Kern

naštvaný, nevrlý, znechucený děním v ČR a Evropě.
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1210x

Seznam rubrik

Michal Kern

Jak jsem chtěl být politikem: Věci veřejné

Roky postupovali a já sledoval politiku aspoň z pohledu voliče a to dost rozezleného. To co se dělo od voleb 2010 a poté v roce 2011 mne nenechávalo chladným a mé komentáře už začali rozčilovat i moji ženu. Slyšel jsem, že se nemám čemu divit, vždyť si ještě pamatuju obrat TOP09...Věnoval jsem se tedy životu a práci. Avšak právě ta měla způsobit můj další bližší kontakt s politikou...

31.1.2014 v 16:30 | Karma: 9,56 | Přečteno: 731x | Diskuse| Politika

Michal Kern

Jak jsem chtěl být politikem: TOP09

Před nějakými pěti lety jsem se pevně rozhodl, že tomuto hnusu nemíním pouze přihlížet a nadávat na něj. Chtěl jsem změnit politickou situaci. Ukázat, že politik může být normální člověk, který se nepovyšuje nad ostatní, že politika se dělá všude a ne jen v Praze. A hlavně: politika se dá dělat pro lidi a stát! Myslíte, že je to naivní?

29.1.2014 v 16:30 | Karma: 40,58 | Přečteno: 5993x | Diskuse| Politika

Michal Kern

Jak jsem chtěl být politikem: úvod

Stát se politikem není jen tak. Politik by měl být člověk, který se stará a zajímá o veřejné dění. Snaží se veřejné dění a myšlení přesvědčit prací a také pracovat ku prospěchu veřejnosti. A jak známo, tak veřejnost nikdy nic zadarmo nedala a vše co se jí nezdá, vrací stokrát tolik. A já jsem si před pár lety řekl, že to zkusím. Ne hned, ale pomalu a postupně.

27.1.2014 v 16:30 | Karma: 6,12 | Přečteno: 388x | Diskuse| Politika

Michal Kern

Přiznávám se!

Ano, jsem vinen. Jsem vinen nedodržením slibu. Myslel jsem, že to zvládnu dodržet a nebude to nijaký problém. Zdálo se to celkem jednoduché, vždyť by to měl zvládnout každý. Každý den jsem se s tím chtěl vypořádat a někdy s tím i doslova bojoval...A teď vidím, že to nebylo jednoduché a nemůžu to splnit. Suďte mne! A klidně i potom co dočtete zbytek textu.

25.1.2014 v 12:39 | Karma: 5,72 | Přečteno: 271x | Diskuse| Osobní

Michal Kern

V Americe je blaze? Část druhá…

V předchozím článku jsem zmínil krajany, lokalitu a zaměstnanost v Praze a Dallasu. I přes lehké upozornění na komplex, jehož je Dallas součástí, i nadále vycházím z dat vyhledaných na stránkách Dallasu a údaje z govermentu. Dnes bych se rád podíval blíže na práci, respektive její ohodnocení a míru zdanění. Pořízení bydlení, bankovní prostředí a pocit svobody. I nadále budu rád za připomínky a upřesnění, jelikož v diskusi pod minulým článkem příliš reakcí nebylo a tudíž pro mne zpětná vazba nebyla vesměs nijaká.

23.1.2014 v 15:51 | Karma: 17,41 | Přečteno: 1039x | Diskuse| Ostatní

Michal Kern

V Americe je blaze? Část první…

Nějakou dobu již pro ryze svůj zájem zjišťuji a porovnávám život v nějakém ze států v USA a u nás v České republice. Přimělo mne k tomu x diskusí na které jsem měl možnost narazit. Rád bych se tady o pár postřehů s vámi podělil. Říkal jsem si jaké prvky a hodnoty jsou pro mne natolik důležité, abych dle nich mohl sám, subjektivně soudit naši milou vlast a některý ze států USA. Určil jsem si pro sebe blízkost krajanů, která je do začátku spíše výhodou. Pak lokalitu. Lokalita by pro mne byla ideální ne moc studená, zimu nemusím a letní teploty tak akorát. To je lokalita státu. Bližší určení je závislé na kvalitě prostředí, sousedství, školách a dostupnosti všeho k žití. Také mne zajímali pracovní příležitosti. A v neposlední řadě bankovní prostředí a nákladovost žití. Nesmím zapomenout na svobodu, jak ji vidím já. V dalších řádcích se dočtete, k čemu jsem došel. Pokud najdete nějaké nesrovnalosti, budu rád za upozornění a opravu, případně i vaše zkušenosti....

22.1.2014 v 15:51 | Karma: 8,80 | Přečteno: 1638x | Diskuse| Osobní

Michal Kern

Tak takhle se chodí do práce!

Dnes ráno v 9:00 začalo pokračování jednání ve sněmovně.... Počet přihlášených a přítomných poslanců v 9:03 je 4, slovy čtyři!!! Děs!

22.1.2014 v 9:12 | Karma: 4,42 | Přečteno: 195x | Diskuse| Miniblogy

Michal Kern

Kterak zelený skřet endorfiny zabil...

Dnes to bude jen krátce...Přeci jen máme pátek a nemyslím si, že by se nám chtělo čísti sáhodlouhé litanie. Můj koment se dnes bude týkat fenoménu, který se během posledních dní objevil ve zprávách jak na internetu, tak v jiných médiích. Určitě jste zaznamenali klučinu, který si vlastní pílí a nápadem chtěl splnit sen.

17.1.2014 v 12:31 | Karma: 9,51 | Přečteno: 647x | Diskuse| Osobní

Michal Kern

Akce školy je vždy nej!

Všichni co jste školou povinní, nebo jste kolem školy jen prošli, nebo kolem ní procházejí Vaše děti...případně do ní ještě i občas zajdou...prosím čtěte a napište mi v diskusi, jak to vidíte VY. Budu rád za každý názor a podnět.

16.1.2014 v 11:00 | Karma: 10,89 | Přečteno: 667x | Diskuse| Ostatní

Michal Kern

Nestačím se divit fantazii...

Sleduji relativně pravidelně večerní zprávy. Nejinak tomu bylo i včerejší večer. A nestačil jsem se divit. Ba dokonce jsem se i vyděsil a dlouho přemýšlel proč. Proč se to děje...Asi tímto psaním i někoho urazím, nebo se dokonce dotknu. Ale ať!

15.1.2014 v 16:55 | Karma: 17,84 | Přečteno: 973x | Diskuse| Ostatní

Michal Kern

Co bude dnes k večeři?

Určitě to všichni znáte. Ať už ženy, nebo muži. Je vlastně jedno, jestli se jedná o večeři, nebo oběd. Věta, která nás provází od malička. Zpravidla ji slyšíme od otců, bratrů, nebo i od sebe samých. Rád bych se zde podělil s pár postřehy, které možná od této věty odradí. Postřehy jsou spíše pro muže a nerad bych, aby si z nich ženy vzaly příklad, nebo nedej bože návod.

14.1.2014 v 19:00 | Karma: 10,67 | Přečteno: 832x | Diskuse| Ostatní

Michal Kern

Třídní schůzka

Pro děti a mládež školou povinné mnohdy hrozivé slovní spojení. Pro dospělé vzpomínky na roky, kdy s obavami, nebo pohodou očekávali návraty jednoho nebo obou rodičů z povinného rendez vous s učiteli svých dětí.

14.1.2014 v 8:00 | Karma: 12,13 | Přečteno: 665x | Diskuse| Osobní

Michal Kern

Když bílá není bílá.

A černá není černá. Většina z nás má tendenci vidět svět příliš jasně. Jasně bíle, nebo černě. Co je mezi tím nikoho nezajímá. Nikdo se o to nechce zajímat, a když náhodou přijde informace, která by bílou mohla změnit na černou, tak se k ní raději otočíme zády. Proč?

13.1.2014 v 19:55 | Karma: 7,49 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Michal Kern

Kterak chudý chlapec k bohatství, štěstí a lásce přišel.

Známe to všichni. Odpolední pohádku v neděli. Svého času jediná rozumná věc v televizi. Soudím, že dnes to nebude jinak. Avšak stále mne nepřestává bavit ten fenomén, v pohádkách často vystavený na odiv, jak chlapec z nuzných poměrů, chytrý a smělý dokázal okouzlit většinou princeznu, odvážně plnit úkoly, chytře rozhodovat a stát se třeba i tím králem. Jak to máme dnes?

12.1.2014 v 12:30 | Karma: 12,82 | Přečteno: 734x | Diskuse| Ostatní

Michal Kern

Stávají se z nás hovada?

Opravdu jsme hovada, která neznají základy slušného chování? Stali se z nás nabubřelí, nevšímaví idioti? Pánové zamysleme se nad sebou...aspoň pro jednou a snad ne naposledy.

11.1.2014 v 17:40 | Karma: 34,59 | Přečteno: 3066x | Diskuse| Společnost

Michal Kern

Velebený versus zatracovaný.

Jedni jej velebí již od začátku a jsou za tento nástroj vděční. Mohou sdílet své radosti a strasti. Každý den očekávat něco nového ze života a náležitě to komentovat. Podělit se s celým světem o ty nepatrné maličkosti života, nebo naopak sdělit to nejdůležitější a napjatě očekávat reakce. Druzí mu nemohou přijít na jméno. Ze zásady nesledují, ze zásady nemají a mít nebudou. Nebudou přece jako ostatní konzumenti. Musí být prostě bez něj. A pak je tu ještě několik dalších skupin (ne)uživatelů. Celosvětový fenomén od roku 2006...facebook.

10.1.2014 v 12:00 | Karma: 5,83 | Přečteno: 306x | Diskuse| Média

Michal Kern

"A tati, kdy už uklidíme stromeček?"

Toť otázka. Podle tradice svátků už by měl být dávno uklizený. Respektive ozdoby uklizeny, stromeček vyhozen, nebo zpracován. Máme každý rok opravdový stromek. Na umělý si myslím je ještě dost času. Každý rok řešíme kdy se se stromečkem rozloučit.

9.1.2014 v 7:00 | Karma: 8,69 | Přečteno: 551x | Diskuse| Osobní

Michal Kern

Squadra azzura českého státu...

Klidně mne v komentářích osočujte, ale nazvat takto budoucí ministry naší vlády mi přijde poměrně logické. V myšlence českého humoru a srovnání, kdy squadra azzura byl dobře promazaný, rozmanitý a fungující fotbalový stroj, je naše možná budoucí vláda rozmanitou, zatím fungující (chápejme přikyvující) jednolitou skupinou, připravenou konat dobro pro vlast. Nebo minimálně pro sebe. Abychom v tom měli trochu přehled, dovolil jsem si připravit menší představení možných budoucích členů vlády. Pokud je tedy monarcha a „otec všech“ nepošle k šípku... Z důvodu přítomnosti ženy ve jmenovaných jsem si dovolil uvádět pouze rok narození a ne věk, abych neurazil. Povšimněte si hlavně politické sféry a vysokých škol. Třeba budete překvapeni. Můj komentář je kurzívou.

8.1.2014 v 17:31 | Karma: 11,38 | Přečteno: 521x | Diskuse| Politika

Michal Kern

Šup sem, šup tam a góóóól!

Nominace pro hokejový tým na olympijské hry není zvěřejněna ani 24 hodin a už tady máme stovky a tisíce trenérů a odborníků co by to udělali nejlíp. Jako vždy a jako ve všem.

7.1.2014 v 16:00 | Karma: 11,14 | Přečteno: 609x | Diskuse| Sport

Michal Kern

Společenství leckdy špatných vtipálků.

Nemohu srovnat s ostatními zeměmi v Evropě, nebo za mořem. Nemám tolik zkušeností osobních. Mohu vycházet pouze z doslechu a hovorů se známými, kteří dané zkušenosti mají. Je určitě krásné, že jsme národ, který si umí udělat srandu, ve vhodnou chvíli pobavit vhodným vtipem společnost, vtipy i relativně rychle chápat a smát se jim, i když jsou třeba na náš úkor. Co však nastává, když je vtip špatně?

6.1.2014 v 17:17 | Karma: 8,39 | Přečteno: 388x | Diskuse| Osobní