Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mě je králem Babiš a šaškem Sobotka.;-D

2 0
možnosti

J95a36n 12H96l13e74d77í88k

7. 4. 2014 21:44

kdo je větším klaunem,  ministr a herec Stropnický, nebo Michal Hašek senátor, hejtman a šéf 29 správních rad ? - Prolhaní hraboši polní- volení 25% voliči

3 0
možnosti
Foto

Já od ministrů nic nečekal a tak mne jejich chování nezhnusilo... Já jsem totiž zhnusený již dávno.

BTW: Šašek hlavně říkal králi pravdu, kterou mu nikdo jiný ze strachu neřekl.

2 0
možnosti
Foto

A safra, na tenhle důležitý bod jsem zapomněl ;-(

a titulek jde k šípku :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1210x
naštvaný, nevrlý, znechucený děním v ČR a Evropě.

Seznam rubrik