Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J40a65n 32H34u63r16k14a

13. 6. 2014 19:30

přál bych vám číst rozhodnutí policie k trestním oznámením klientů ...takové bláboly neměli ani Kocourkovští...většinou vyplývající z nepochopení textu a neochoty pracovat...snad jeden z posledních...není vlastně zjištěno čeho se vlastně měl kdo a kdy a kde dopustit lze se tedy oprávněně domnívat, že k trestnému činu nemohlo dojít...trestní oznámení bylo podáno na osoby vystupující jako exekuční vykonavatelé bez toho aby se ztotožnili prokázali oprávnění...volána byla 158 která dorazila po opětovném dotazu hodinu po odchodu lupičů z bytu...kriminálníci mají tedy od policie zelenou s pomocí a ochranou jak se na vozidlech píše...jestli už od smíchu nemůžete přidám i vlastní zážitek ...6 let jsem řešil ukradené auto na x obvodech neboť policie nebyla schopna se domluvit na příslušnosti...u jiného vozidla jsem musel zaplatit pokutu za auto které bylo již 4 roky zrušeno jenže jaksi omylem duplicitně vydali SPZ (bylo zajímavé číslo)

0 0
možnosti
Foto

Kdyby nebylo výsluh, bylo by možné policisty dobře ohodnotit, protože všechny ty peníze které s většinou z nich po dvaceti letech odejdou musí v rozpočtu zákonitě chybět, nehledě na fakt, že policista který konečně získá určitou kvalifikaci a zkušennost ke konci již jen očekává dobu možnosti odchodu. Než se podaří vychovat další schopné, situace se opakuje. Dokud tomu tak bude nikdy si policie nemůže vybudovat spolehlivou základnu.

Pořád se u nás nakukuje jak se věci řeší na západě, proč si tady nebereme příklad.

 V Rakousku policisté nejsou přijímáni na základě složení maturitní zkoušky, ale testů schopnosti a odolnosti. Později jsou zařazeni do kurzů v kterých si zvyšují svoji kvalifikaci. Nemají žádné výsluhy, ani dřívější odchod do důchodu. S vlastní zkušennosti, protože jsem s nimi více jako deset let spolupracovala, mohu potvrdit, že jejich profesionální přístup jim získává respekt a autoritu.

Je jasné, že jejich plat není určitě zanedbatelný a tedy se každý snaží si své místo kvalitní prací udržet až do důchodu.

Proč tedy chodit daleko, když tady vidíme jasný příklad toho, že to funguje a dobře.R^

0 0
možnosti
SH

A v Rakousku nemají výsluhy???

0 0
možnosti
JH

Šerif má být sympaťák, znát své lidi a vědět kdo je kdo. Na druhou stranu tvrdý a odhodlaný, aby z něj šel strach. Jen tak lze dosáhnout vyváženého a pozitivního názoru. Jen tak se dá vytvořit autorita. Zrovna včera jsem je viděl, stáli v boční ulici, ve stínu a dalekohledem kontrolovali, kdo má zapnutý pás. Přičemž ten jedinec, vůbec nebyl nebezpečný, dával blinkry, dával přednost, byl ohleduplný. Jel jsem za ním, tak to vím.Ti, kteří ohleduplní nejsou, zpravidla vyváznou. Hlavně že mají pás, jak se chovají je lhostejné. To je naše policie.

0 0
možnosti
PA

P92e28t20r 38A23g67u31l57á44r

11. 6. 2014 11:38

Mimochodem, dobré jméno policii udělali v posledních letech zejména pánové Opava a Koňařík s Brázdilem a Kutkem. Kdyby jste si nemohl vzpomenout - "Berdychův" gang. Ti také pomáhali a chránili, především sami sebe.

1 0
možnosti
ZK

Z49d21e71n68a 58K41o40č73í

11. 6. 2014 11:19

Kvalitní práce zdaleka není jen penězích. Dokonce si dovolím říct, že spousta lidí s mnohem mizernějším platem, než má běžný policista, pracuje výrazně lépe.

Až poškození budou vidět, že policisté skutečně aktivně pracují a nechodí pouze do zaměstnání, kde berou kromě platu ještě další prebendy - výsluhy, dodatkové zdravotní dovolené, bezplatné pobyty rekreačních zařízeních a lázních .... a nebudou se paktovat s podsvětím, tak pak bude naděje na lepší pohled veřejnosti na policii.

2 0
možnosti
PA

P41e27t80r 44A73g98u77l84á52r

11. 6. 2014 11:00

Autor zapoměl zmínit jednu důležitou drobnost, která je možná sama o sobě důvodem vzniku rozhořčeného příspěvku - výsluhy. To o čem se teď psalo, že se bude omezovat a to, co je jedním z důvodů proč mnoho uchazečů uvažuje o práci u policie.

1 0
možnosti
PA

P81e47t26r 60A59g84u79l61á19r

11. 6. 2014 10:58

Výmluvy, výmluvy, výmluvy. Za prvé - řešíte práci policie jen na nejnižší úrovni, výš asi nedohlédnete. Za druhé - hážete všechny do jednoho pytle. Nejsou všichni, s kým přijde policie do styku neurvalí. Stejně jako nejsou všichni policisté moulové. Za třetí - není řešením hledat další a další zdroje, když žádné nejsou. Kdyby jste Vy policisté lépe pracovali a hnali k zodpovědnosti podvodníky, kteří činí společnosti milionové a miliardové ztráty - a nemusíme chodit daleko, stačí se podívat na nákupy vybavení v rámci MV a jeho složek - společnost vášim složkám ráda za dobrou práci přidá. Ale pokud nejsou výsledky, nemůžete chtít více peněz. Proč si má společnost půjčovat na vaše živobytí u zahraničních bank? Zadlužte se sami. Nebo se něco naučte a nejděte si jinou práci.

1 1
možnosti
AO

A39l68e38n19a 12O58u28z70k85á

11. 6. 2014 10:22

všude je něco. Ne každý řidič je blbeček, když se ocitnete v koloně "drahých aut" a máte zaplatit pokutu za "vysokou rychlost", policista Vám řekne, že on tam není od toho, aby Vám podával důkazy a vy víte, že jste nepřekročil... ono je to těžké.... Úctu k policii lze mít, ale mělo by to být v rovnováze.... Nedávno jsem sledovala, jak policisté s houkačkou "dobrzdili" cyklistu a počal případ: ruce na zbraních, velké ego a tepali ho za to, že projel jednosměrkou v protisměru. No príma, říkám si, pořádek musí být, ale že měl kolo orubané jen na rám, kolo, řetěz a šlapky - to jim nevadilo.... tak ho dojeli, až mi ho bylo líto... je tohle nápomocné? Všude jsou féroví i zmetci.. všude...

1 0
možnosti
MB

M92i97l53o13š 40B79é30m

11. 6. 2014 10:44

Když mám zaplatit pokutu a vím, že jsem nepřekročil, tak pokutu odmítnu. Ano, ta možnost tu je. Ne, nečekejte, že vám o ní policajt poví. 

Pokud platím pokutu na místě, v tzv. zkráceném blokovém řízení, tak se vlastně přiznávám a s navrhovanou sankcí bezevšeho souhlasím. Je tedy logické, že policajt v takovém případě nemusí ukazovat důkazy. Pokud pochybuji o tom, že jsem přestupek spáchal, nastupuje pak nezkrácené řízení před správní orgánem, kde mi musí jednak všechny důkazy ukázat a jednak mohu vlastní důkazy navrhovat i já.

0 0
možnosti
JK

Jako vtip dobrý;-D Tohle snad nemůže nikdo myslet vážně...

5 2
možnosti
ZK

Z27d88e60n86a 87K95o32č10í

11. 6. 2014 11:04

Nesouhlasím, i jako vtip je to intelektuálně slabé - asi stejně jako autor. :-/

0 0
možnosti
LG

Za mě souhlas a karma. Myslím, že v ČR není moc tak nevděčných povolání, jako je policista. Ale bojím se, že to v této zemi alibistů nemá řešení. Všichni by chtěli být chráněni akčními policisty s pravomocemi, které ale mají skončit u jakéhokoli jejich jednání. Druhé ať policije rychle a akčně chytá a zavírá, ale mě ať si nevšímá nebo je to buzerace a policejní zvůle.

Já moc nerozumím komentářům ostatních, sama jsem potkala spoustu řadových policistů - na silnicích, v zaměstnání i jinde a nikdy se mi nestalo, že bych zažila jakoukoli buzeraci, neschopnost nebo nebo překračování pravomocí.

Jistě se to může stávat, jsou to lidé jako v jakékoli jiné profesi (buzerovat může klidně i lékař, úředník apod.), rozdíl ale bude v tom, že já nejsem apriori předpojatá "nenávistí co jsem na světě", minulým režimem apod.

4 1
možnosti
RH

Nejsem "předpojatý nenávistí", ale očekávám od policistů postup dle zákona. Nutno podotknout že ve většině případů marně. Naprosto běžně požadují podání vysvětlení bez poučení, a dostat z policistů potvrzení o provedeném úkonu poměrně často odmítnuto. Přitom obojí policistům předepisuje zákon. Fakt že v roce 2014 policisté žádají "předložení občanského průkazu" už snad ani komentář nepotřebuje.

Základní problém je v tom, že slušný občan svá práva obvykle nezná protože necítí potřebu přečíst si občanský zákoník. V okamžiku kdy si dovolíte tyto věci znát, pro policistu se stáváte již "problémovým" protože si dovolujete nejednat jako ovce vedená na porážku.

5 1
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1210x
naštvaný, nevrlý, znechucený děním v ČR a Evropě.

Seznam rubrik